SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet Empty
PosteTema: Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet   Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet EmptySeptember 30th 2009, 22:24

Til informasjon:

Jeg har vært i kontakt med Nafs angående opptak i forbundet. Tidligere poster på forumet har diskutert fordeler og ulemper med dette så jeg går ikke videre inn i dette. Nasf har sendt meg kontrakter, regler og rutiner som gjelder for samtlige medlemsklubber. Dette er informasjon som alle medlemmer må få, og som danner grunnlaget for videre drift av Senja Airsoft( er sNafs en grei forkortelse?)

Personlig mener jeg det er på høy tid at vi knør oss inn i nasf. Både fordi det gir oss fordeler i form av lånevåpen og chrono, men mer spesifikt også at det muliggjør samarbeid med Harstad og Tromsø airsoft og i tillegg at det gir tilgang til airsoftfx.no. Dette er en side med vanvittige priser og utvalg på slitasje og oppgraderingsdeler til softguns.

Oppfordringen går derfor til herrene Johnny og Jørgen om at de spankulerer opp til Torsken kommune og flår skinnet av pølsa. Før klubben er registrert står vi på stedet hvil. Greit å formalisere og organisere aktiviteten som har opptatt oss de fleste helger siste halve året.

Innspill på ovenstående mottas med glede. Skulle noen føle for å komme med latterlige kommentarer vil jeg vel mest sannsynlig la sarkasmen flyte fritt og latterliggjøre den stakkars fyrn(ingenting nytt altså). Det virker som at denne fremgangsmåten gjør at folk ihvertfall leser postene mine:D

mvh
Hitman
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet Empty
PosteTema: Re: Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet   Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet EmptyOktober 1st 2009, 22:37

Blir sikkert råbra:) men ... jau... det vise seg det at å komme seg opp på kommunehuse e litt vanskelig:) .. HINT HINT!.. (jugga har førtiden ikke internett så han får ikke lest detta før vi kommer heim, eventuelt eg låne han mob breiband:)) har seg sonn at det va planlagt en tur forje lørdag.. men .. etter å ha ringt fra 10.00 - 13.00... å ingen svar såååå bestemte eg meg forr å gå å ta meg en kaffe på Ausa.. da fikk eg høre at en viss jørgen hadde kommen traskende opp bakken i 8 tiden den morgenen.. svært..... jau.. dokker skjønne:)
Til Toppen Go down
 
Kontakt med Norges Airsoftforbund opprettet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Senja Airsoft som organisert klubb
» VIKTIG! (innmelding til Norges airsoft forbund)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Base-
Gå Til: