SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Litt tips fra meg

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Scorpion
Gjest




Litt tips fra meg Empty
PosteTema: Litt tips fra meg   Litt tips fra meg EmptyOktober 11th 2009, 17:00

hei folkens

Svein ketil olsen her....... leder i SLASK( salangen og lavangen airsoft) airsoft.. flott å se at dere har fått opp en klubb på finnsnes.

Har et lite tips til dere.. spesielt de av dere som kjøper produkter som cybergun på feks ed softgun.. dette er skikkelige drittprodukter som er priset opp 3 ganger si verdi og mesteparten ryker etter noen spill....ville skydd langt unna de merkene.
Finnes mye bra kinakloner som feks a&k,Jing gong som er myyyye billigere enn cybergun..
Jeg snakker av erfaring da jeg har drevet med softgun siden 2000 Smile


Har et tips om dere trenger våpen ta kontakt med laffen(olav hansen) i narvik. han selger våpen,kuler,osv til en rimelig penge.
De har en nettside.

et annet tips er det nordnoske forumet vi har


Har dere noen regler på maks fps og slikt ??
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Litt tips fra meg Empty
PosteTema: Re: Litt tips fra meg   Litt tips fra meg EmptyOktober 11th 2009, 18:56

regler og slik kommer etter hvært.. vi har laget litt høyere max avstand pga litt høy FPS =)
vi e enda ikke organisert som klubb. men satse på at vi får gjort det.. mandag. (har blitt sagt før men!)
vi ska da melde oss inn i norsk airsoft Forbund.. da blir det mer eller mindre deres regler vi blir å følge:)




btw klubben er F.nes/senja:) mye Elkjøp gutter fra f.nes og en del yttersiværinga Smile (som meg)


Mvh Jonny Mikalsen Styremedlem=)



ps: takk førr tips tar alltid imot gode tips:)
Til Toppen Go down
martintorb
Medlem
martintorb


Antall Innlegg : 90
Join date : 18.06.2009
Age : 27
Bosted : gryllefjord
Telefonnummer : 40043757

Litt tips fra meg Empty
PosteTema: Re: Litt tips fra meg   Litt tips fra meg EmptyOktober 23rd 2009, 21:11

hva heter nettsiden?
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Litt tips fra meg Empty
PosteTema: Re: Litt tips fra meg   Litt tips fra meg EmptyNovember 7th 2009, 20:13

Til Toppen Go down
Sponsored content





Litt tips fra meg Empty
PosteTema: Re: Litt tips fra meg   Litt tips fra meg Empty

Til Toppen Go down
 
Litt tips fra meg
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)
» First Tooth

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Diverse softgun snakk-
Gå Til: