SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Maske anbefales på det sterkeste..

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 11th 2009, 23:13

Vill anbefale på d stærkaste å bruke fulldekkanes maska, elller brilla+tannbeskyttelse..
Førr dæven d e ikkje nokka arti å møste halle fortanna si.. d kain eg skrive under på.

silent
Til Toppen Go down
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 11th 2009, 23:29

Det trur eg deg på. Vi kan vel simpelthen lage klubbregla om det?

Spesielt sia det en del med oppgraderte våpen så kan det vel være en fordel å ha maska.

Får kjøpe inn litt antidugg greier og teste ut litt ulike typa maske. Hadde man funne en 2delt versjon så hadde det vært snop.

På gummibåtan i forsvaret brukte vi neopren ansiktsmaske. Dem e latterli digg. Trur det va sivilt utstyr og dermed bør det går an å få tak i. Kombinert med vernebrilla burde det bli god beskyttelse.
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 11th 2009, 23:42

Jepp.. har ei bestilling på gang nu.. blant anna antidugg-spray.

i de fleste klubba e d vel ikkje lov me meir en 95 ms..

Aldri hørt om neopren ansiktsmaske, men sjekka d opp.. va jo svinbelli 125,- og oppover..

http://shopping.kelkoo.no/ssc-107401-neopren-ansiktsmaske.html
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 11th 2009, 23:50

lol. beskrivelsn på ei neopren maske eg fant:

Behagelig ansiktsmaske laget i neoprene. Den beskytter ansikt, hals og ører. Kanskje det største problemet innen airsoft er tenner som blir ødelagt av airsoftkuler. Denne maska beskytter fullstendig mot det. Den har perforeringer ved nese og munn for å kunne puste lett, og perforeringer på sidene gjør at man hører bra med den på.
Til Toppen Go down
stihoel1
Tooth-Fairy
stihoel1


Antall Innlegg : 41
Join date : 09.06.2009
Age : 42
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 91614412

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 11th 2009, 23:59

Eg vil og ha ei sånn maska:/ eg skal slutte med headshot
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 12th 2009, 00:41

Der va neopren maska og brilla bestillt Smile
Til Toppen Go down





Join date : 01.01.1970

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 12th 2009, 01:32

bestill tel meg oxo:) hehe. og anti dugg. etc... men det kan vi ta i morra nor vi reise t f.nes førr å fixe tanna. hehe:(
Til Toppen Go down
Eskild
Medlem
Eskild


Antall Innlegg : 37
Join date : 11.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes

Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. EmptyJuni 23rd 2009, 18:14

Jørgen skrev:
Der va neopren maska og brilla bestillt Smile

Kor du bestilte dissa?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Maske anbefales på det sterkeste.. Empty
PosteTema: Re: Maske anbefales på det sterkeste..   Maske anbefales på det sterkeste.. Empty

Til Toppen Go down
 
Maske anbefales på det sterkeste..
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Deinna filmen anbefales

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Diverse softgun snakk-
Gå Til: