SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Airsoft summer 2010!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Airsoft summer 2010! Empty
PosteTema: Airsoft summer 2010!   Airsoft summer 2010! EmptyApril 30th 2010, 18:53

Det nermer seg varmere tider og snyen forlater for denne gang, og da åpner det seg på ny, muligheter for å spille litt airsoft igjen. Vi blir å bruke Rødbergsodden som hovedsted for å spille på siden det er et området som vi har tillatelse til å bruke og er det mest "Sentrale" området for de fleste av klubbens medlemer. Men det blir å skje mange endringer denne sesongen, blandt annet så blir vi å spille etter NAFS regelverg og da må samtlige betale egenandel for å bli medlem, men det betyr at vi får en chronograph tilbake =P Vi håper på å få lagt rødbergsodden til det perfekte området å spille på, og dermed bør vi gjøre noen grep, som for eksempel lage baser, hindringer og diverse. Med sag tømer og skog og diverse matrealer som vi kan bruke (Med tillatelse ofc) eller det beste hadde vært å fått samlet flest mulig folk og dratt til Byggmaker og kjøpt (Delt) kostnader for sponplater og 2"4" planker som vi kunne ha laget mobile vegger og baser til. Slikt bør ikke være umulig og jeg håper at flest intresserte er med på å bidra til å opptimalisere Rødbergsodden for airsoft spilling i sommer.

Det er forresten ikke lengre mulig å bruke sildevika til spilleområdet lengre siden det er blitt et industri området for tiden og er dermed "off limits" Jeg håper det ikke er kun jeg som kribbler i fingrene til å begynne å spille igjen og jeg blir å bestille nye forsyninger av goodies til da. Om andre har noe nytt de vil skryte av siden siste sesong så bare fyr av =P Det kommer til å bli en konge sommer og mye games å se fram til så vær klar til å delta i Senja Airsoft summer 2010!

Mvh. Ken"Neon"Sørensen
Til Toppen Go down
martintorb
Medlem
martintorb


Antall Innlegg : 90
Join date : 18.06.2009
Age : 27
Bosted : gryllefjord
Telefonnummer : 40043757

Airsoft summer 2010! Empty
PosteTema: Re: Airsoft summer 2010!   Airsoft summer 2010! EmptyMai 2nd 2010, 02:06

lure bære på om jeg kan være med på sånt som rødbergodden fordeom jeg ikke er medlem?
Til Toppen Go down
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Airsoft summer 2010! Empty
PosteTema: Re: Airsoft summer 2010!   Airsoft summer 2010! EmptyMai 5th 2010, 19:55

Ken

Usikker på kor gira eg e på å bruke sponplate osv te å lage permanente basa. For det første, så e der unektelig plenty med betonginstallasjona på RØF og for det andre blir det å forsøple området endel.

Derimot basa av tømmer og buskveksta type horisontal palisade, e jo seff ei relativt enkel og ikkje minst gratis løsning.

Initiativet e supert og definitivt kult å lage no knashe greier for å forbedre spillmuligheten litt.

Kor kult hadde det ikkje vært å dratt en gjeng f.eks te RØF og mekka stillinge osv te et ferdiglaga scenario-game. Brodern har mekka utkast te taktisk spill 2.

Vi har forresten et par nye medlemma på trappen. 1 stk elkjøper og 1 stk elkjøp wannabe.

Stein Simonsen ønske også å bruke klubben i forbindelse med et filmprosjekt. Det blir jævli tøft å være med på, samtidig som vi får en promo-video te klubben. Meir info blir å komme på dettan seinar. Stein sku legge ut ideen her på forumet, og blir samtidig å lage ei ønskelista over antall statista pluss våpen.
Hvis noen av dere har SWAT utstyr eventuelt svarte kjeledressa, så har vi behov førr et lass av dem.

mvh
Hitman
Til Toppen Go down
Sponsored content





Airsoft summer 2010! Empty
PosteTema: Re: Airsoft summer 2010!   Airsoft summer 2010! Empty

Til Toppen Go down
 
Airsoft summer 2010!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Airsoft Holdup?
» www.senja-airsoft.com
» Innmeldingsskjema til Senja Airsoft
» Senja-Airsoft logo
» Århundrets Airsoft Happening!!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Diverse softgun snakk-
Gå Til: