SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 9th 2009, 22:13

Først og fremst:

Genialt tiltak å starte denne nettsiden. Godt jobba. Vil forenkle planlegging av spill og kanskje bedre rekruttering og samhold.

Kan et bruktforum også være på sin plass?

Angående dagens topic så ønsket jeg å lufte en ide om å opprette squads. Hvis vi nå begynner å bli en 10-15 medlemmer med våpen, så kan det muligens være lurt å gruppere oss litt. Selvfølgelig kan det argumenteres med at det kan bli skjeive lag osv, men dette ser jeg kun som positivt da det vil inspirere andre til å heve kvaliteten på sitt eget samarbeid. Hvis jeg hadde blitt grusa av et annet lag hadde jeg brukt det til å lære av, ikke surke til fordi noen var bedre enn meg.

Jeg nevnte samarbeid i forrige avsnitt. Det er også den grunnleggende tankegangen bak en slik gruppering. Halve moroa med softgun er å jobbe med taktikk og samkjøring. Jeg ser for meg at dette blir vanskelig hvis vi hele tiden bytter på laga. Videre er det da mulighet til å justere på tillatt antall våpen av en spesiell type. Tenker da at man ikke havner i en situasjon der plutselig et lag kun har snipers. Dette vil da også sørge for at ingen kan kjøpe seg et lass våpen og få fordeler av å ha god økonomi. Vi må vel sørge for at klubben er åpen for samtlige interesserte.


Dette inspillet er som tidligere nevnt et forslag. Det betyr at jeg håper at andre kommer med tilbakemeldinger og forslag til forbedring og utdyping av den skisseringen jeg her har gjort.

mvh
Mikal
Til Toppen Go down





Join date : 01.01.1970

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 9th 2009, 23:41

Genial ide moan, e litt dumt at man ikke kan planlegge noe pga du kansje ikke kommer på lag med den du planlegg en taktikk med. som eksempel med limit:

Semi/auto prim våpen . ingen limit.
sniper: 1
Full auto våpen (mg etc) 1
etc.
Til Toppen Go down
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 10th 2009, 00:05

Jup!

Det einaste problemet eg ser må overvinnes e at det ofte e folk som ikkje kan stille. mao blir et eller fleire teams ikkje komplett. Sånn som eg ser det vil de da være greit å holde sammen de lagan som e mest mulig komplett og lage mixed teams av de andre.


Sykt kult det ville vært hvis vi va 3 lag samtidig a 4 mann. 1 lag som forsvare et objekt. 1 som sabotere og 1 som patruljere. Førr en fest!!!!


Jonny: høres ut som ei grei fordeling. Kan eventuelt spisses litt etterhvert som man får testa det.
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 10th 2009, 21:50

Genialt... genialt...

Eneste probleme blir jo som sagt hvis ikke alle stiller, men da er det jo null stress å fikse å trikse litt for å få lagene til å gå opp i opp Smile


Dette her skal vi få til Very Happy
Til Toppen Go down
Eskild
Medlem
Eskild


Antall Innlegg : 37
Join date : 11.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 11th 2009, 04:35

Noen kjøp bilen min så eg og han Lars kan hive oss med ^^
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 11th 2009, 17:23

greit.. eg byr deg to softgun våpen Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: $$$   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. EmptyJuni 17th 2009, 18:16

Eskil! bynn med Kake salg eller still dæ på hjørnet, hakke tid tel å vente på at dokker prøve å sælge en railkjørt Audi tel blod pris, lættare å robbe en bank da ^^
Til Toppen Go down
Sponsored content





Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty
PosteTema: Re: Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.   Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben. Empty

Til Toppen Go down
 
Opprettelse av squads eller grupperinger innad i klubben.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Stille i klubben
» Generellt ang. klubben
» Regla for spill og utstyr i klubben!
» Spill i sildevika 19:00 eller 20:00 ?
» Flash bang eller granater!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Base-
Gå Til: