SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Bio kuler !!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
TommyH
Medlem
TommyH


Antall Innlegg : 54
Join date : 15.06.2009
Age : 31
Bosted : Gryllefjord/Finnsnes
Telefonnummer : 95946802

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 19th 2009, 18:27

Angende biokule har dem vell en 150 tusen pakk eller no får 2-3 tusen , hadde det ikke kanskje vert en ide og gått lag en gjeng og kjøpt en stor pakke ?
høre jo ganske mye og rødbergsodden , så e vell det som blir og bli brukt mest frammover , så e vell bare drite i og bestille vanslige kule og erstatte dem med bio kuler ? vist det e interesangt og kjøpe en 150 tusen pakk så kan jo klubben kjøpe detta , vist vi får danna klubben relativt fort får vi en sum penga for og komme igang , (3000 i think ) da kan jo klubben kjøpe kule får dissa pengan så kjøpe vi kule fra klubben .! cheers
Til Toppen Go down
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 19th 2009, 19:54

Akkurat det trikset med å få oppretta klubben har jo vist seg å bli en liten pain-in-the-ass. Kan ikkje skjønne at det skal være så vanskelig. Når det gjeld regla, så skal vi jo uansett inn i NAFS og må følge demmes regla. Dette reglementet burde være tilstrekkelig i massevis for å få dannet klubb. om vi da i etterkant ser behov for å komplettere eller endre litt på reglementet, så må det være opp til styret i klubben å endre etter eget forgodtbefinnende. Disse reglene som vi allerede har sagt oss enige i, ligger for det første ute hos nafs og Robin har lagt disse i egen tråd på forumet. Mitt forslag er at to stk fra gryllefjorn(siden det er upraktisk at folk må ta seg fri fra jobb og kjøre utover) går opp på kommunehuset ved første anledning og får opprettet klubben.

Hvis det er slik at vi får tilskudd til klubben fra kommunen er det en super ide å kjøpe inn kuler via klubben. Da har vi også mulighet til å legge på 10% eller lignende for da å kunne få kapital til å kjøpe inn andre greier i tillegg.

For å svare på ditt spørsmål angående Rødbergodden, så vil jeg vel tro at de fleste games vil kjøres der. Det området og den muligheten vi har fått til å bruke dette er helt unikt og alle andre plasser vil vel bli rumpe i forhold. Ser ikke bort fra at vi kan kjøre games ved anledning i sildevika, trollvika eller Grønnlia, men det bli mest sannsynlig sjeldent. Derfor lurt som du sier at alle legger om til BIO kuler fremover. Eskild og Lars-F har brukt disse nå i 2 mnder uten å merke forskjell på bio og vanlig. Kvaliteten skulle dermed være bevist.

mvh
Mikal
Til Toppen Go down
TommyH
Medlem
TommyH


Antall Innlegg : 54
Join date : 15.06.2009
Age : 31
Bosted : Gryllefjord/Finnsnes
Telefonnummer : 95946802

Bio kuler !! Empty
PosteTema: ja MEN!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 16:17

$Det og lage klubben er ingen probelm men vi må være 5 stykker , alså vi må ha et dannelse møte , trur det er 3 tusen vi får til og komme i gang , jeg sjekke ut på ed , 68500 bio kuler koste 1999 kr
så da har vi enda tusen kr til feks gass?
vi må bare bestemme oss får kem som skal være ka mitt forslag e :
Leder: Mikal ?
nestleder: Johnny ?
sekretær: jørgen ?
kaserer : Stian h ?
styremedlemm 1: robin ?
styremedlem 2: rudi ? da må de 6 gå på kommune huse , eg som da e sønn til lena hansson , ka ta og skaffe et møte på ettermiddagen , da kan hun hjelpe oss igang, når vi da har meldt oss inn som klubb og registert oss i nasf , må vi lage en form får en kontrakt der foresatte til martin feks sir ja til at han kan spille og er klar over at det kan gå ut over tennene:P

Vill bare anbefale att alle kjøpe jakt radio på elkjøp 499 , denna uka , trur det e siste dag imorn den 21.08.09.
MEN Gi med bare tilbake melling om kathi det hadde passa med et stiftelse møte og vist du ikke vill ha den rollen du e tildelt Razz
Ettervert må vi ha et open møte får og vise at vi vill ha medlemme , elnz
( KAN IKKE VI LEVERE INN JAKKAN PÅ ABC PROFIL OG FÅ EN SENJA AIRSOFT LOGO på armen eller no Very Happy? har vert tøfft
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 18:25

Sa svare nor eg kommer fra jobb om 30-60 min:-) gidd ikke på iPhone
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 20:13

Vel.. ikkje denna helga, men neste helg, skal vi ha game-helg med overnatting på rødbergsodden. Fortsatt lite respons, men håpe det går i orden.
Foreslår at vi tar oss et stiftelsesmøte der borte, korr vi blir enig om kem som har kordan rolla. Detta må foregå, med en "Sekretær" som tar notata, alt ifra kem som e på møte tell Ka vi blir enig om. Så må vi ha underskrifta tell de som har de forskellige rollan på et papir, der dem skriv under på at de godtar det.
Deretter går vi et par stk opp og snakke med lena hansson. Treng ikkje å ha alle 6 med opp, så fremst vi har hadd et stiftelsesmøte.


Ang. game-helga med overnatting. så tar eg og jonny et aggregat me oss, så vi får lada batteries o.l.. så fremst det ikkje e mulighet førr strøm nån plass der ?

+ at eg mest sannsynlig har en lavvo me meg.. Men e ikkje plass tell alle svettpongan i den, så foreslår at folk tar med seg eget telt. så bruke vi lavvoen t å ha bål i o.l.

Glede meg=) *KrysseFengranFørrGodtVær*
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 20:16

Har btw nettop bestillt den pakken du snakke i tommy, tel 1999,- eller ka d nu va Smile

12 pakka med 5000 i kver pakke eller nokka sånt..

Så vess nån treng så får doc kjøpe hos meg.. Smile



Bestille mer etterkvert i klubbregi.
Til Toppen Go down
TommyH
Medlem
TommyH


Antall Innlegg : 54
Join date : 15.06.2009
Age : 31
Bosted : Gryllefjord/Finnsnes
Telefonnummer : 95946802

Bio kuler !! Empty
PosteTema: niz   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 20:21

Ka du skal ha får 10 tusen kule da ?
eg hadde tenkt og bestille til meg og stian men e vell bedre og kjøpe hos deg da , du snakka i detta med overnatting , kordan dato snakke vi da ? , + jørgen ringt stian hoel og be han kjøpe deg ev jakt radio Very Happy 500 kr , driit nice walkiiie .. ekke non som har gass og da eller Razz?
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 20:49

der va man i "Hybelen" .. men jørgen svarte:) så da slepp eg.. ang gass. så har eg litt. men ikke så mye.. Ken fikk låne ei og StianH.. siden har ingen sett dem..Smile..


bare sonn sideveis info.. så ska eg bestille litt.... stash.. så om noen treng nokka ring meg...Smile 94859893..Smile
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 21:05

170,- pakken.. 5700 kule i pakken:)
Til Toppen Go down
TommyH
Medlem
TommyH


Antall Innlegg : 54
Join date : 15.06.2009
Age : 31
Bosted : Gryllefjord/Finnsnes
Telefonnummer : 95946802

Bio kuler !! Empty
PosteTema: niz   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 21:19

Da skal eg ha 2 pakka , men jørgen du har ikke no gass og da eller Smile?
Til Toppen Go down
TommyH
Medlem
TommyH


Antall Innlegg : 54
Join date : 15.06.2009
Age : 31
Bosted : Gryllefjord/Finnsnes
Telefonnummer : 95946802

Bio kuler !! Empty
PosteTema: hmm   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 21:42

du sku bestille imornå kan du hjelpe meg velge en vest Razz?
http://www.game-on.no/webshop/tacticalvestswatgreen-p-703.html

eller

http://www.game-on.no/webshop/taktiskvestcamo-p-1002.html KOORDAN HJEELP :p
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! EmptyAugust 20th 2009, 22:03

bestillte fra ed... gameon har så crappy utvalg av fun stuff.. Granata etc:).. å bestillinga e sendt.. glemte meg litt bort.... jørgen slo meg så i stad:( :'( haha
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bio kuler !! Empty
PosteTema: Re: Bio kuler !!   Bio kuler !! Empty

Til Toppen Go down
 
Bio kuler !!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Verdict kuler
» Neorenmaske/kuler/pistol

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Diverse softgun snakk-
Gå Til: