SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Game i Trollvika 24 juli

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Game i Trollvika 24 juli Empty
PosteTema: Game i Trollvika 24 juli   Game i Trollvika 24 juli EmptyJuli 25th 2009, 02:42

Jeg får vel åpne ballet siden jeg startet rommet på forumet.

Blir ofte store tråder når vi skal planlegge et game og så snakker man om gamet i samme tråden etterpå. Bare rot.


Vil si noen ord om dagens game:

Først og fremst så regnet det hester og moskuser og samtlige var søkkvåte. Allikevel hadde vi en fin game. Området var litt vanskelig for den type game vi kjørte, men med litt planlegging i forkant kan området være genialt. Vi utforsket egentlig lite også på grunn av regnet. Gameplayen ble også tildels berørt av at det var en del nye mennesker som aldri hadde spilt sammen før.

De nye var Jøran, Glenn og Magne-Kristian. Supre folk å spille med og folk jeg tror kan være en ressurs for klubben i fremtiden. Som vanlig møtte samtlige godt forberedt og hadde utstyret i orden(bortsett fra litt rot med noen briller og ei maske).

Alt i alt en vellykket kveld. For min egen del spesielt hyggelig at alt arbeidet jeg har gjort med min CAR15SPC finally paid off. Siste upgraden med pressløp og ny hopup og bucking gjorde susen. Skyter presist som helvette og jeg tror flere airsoftsnipere skal få problemer med å holde følge. Dette selv om jeg nå kjører 100% fjær. 120 fjæra ligger ubrukt hvis noen vil prøve seg.


Håper vi får til game på søndag også. God natt.
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Game i Trollvika 24 juli Empty
PosteTema: Re: Game i Trollvika 24 juli   Game i Trollvika 24 juli EmptyJuli 25th 2009, 11:55

hørtes ut som en bra game.. ble noen bilder tatt av plassen?... kunne desverre ikke komme pga. Jørgen knakk tanna igjen (sjoffisen) men regne med at det bli flere games der.. siden alle som holder til her har Ferie
Til Toppen Go down
 
Game i Trollvika 24 juli
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Game i Trollvika 2/8
» Game 25. Juli
» Game 26 Juli
» Game Søndag 19 juli
» sildevika 29 juli.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Her spiller vi :: Debriefing-
Gå Til: