SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 35
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty
PosteTema: Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug   Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug EmptyAugust 14th 2009, 17:51

Nytt game på Rødbergodden må prøves! Ser helst at det blir søndag som passer best før de fleste som ikke bor i torsken kommune. Håper på en tidlig start så vi kan "enjoy the view" med kanskje litt spising og prat om diværsje stuff, dettan må jo tæstes asap!

Game:
Søndag: 16.8.09
Tid: 16:30-17:30
Awsomness: 100%

Påmeldte: MELD DÅKK PÅ !

Ken - M15A4CTS + Glock 18c =P
Robin - M15A4 CTP (most laikly)
...+++
Til Toppen Go down
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty
PosteTema: Re: Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug   Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug EmptyAugust 14th 2009, 20:12

Duh Ken Kaniff.. Du leste neppe posten min heilt orntli.. Det KREVES bio-kule førr å bruke Rødbergodden. Det e ei forutsetning førr å få bruke plassen. Etter mitt syn e det heilt uaktuelt å bryte reglan førr bruk av området. Vil nødig at vi miste denne tillatelsen.


Så vesst ingen har et stash av BIO kule som kan deles ut, så bli det vanlig game i Grønnli eller Trollvik som gjelde.

mvh
Mikal
Til Toppen Go down
Eskild
Medlem
Eskild


Antall Innlegg : 37
Join date : 11.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes

Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty
PosteTema: Re: Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug   Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug EmptyAugust 14th 2009, 22:00

Enig der! Det blir førr dumt å ødelegge tilatelsen så fort vi har fådd den, og at BIO-kule blir brukt e et lite kriterie som vi burde klare å fullføre KVER gang!
Til Toppen Go down
Robin T
Gjest




Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty
PosteTema: Re: Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug   Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug EmptyAugust 15th 2009, 00:58

ken, eg kan svare for meg sjøll om eg vil være med.. =) og har ikke m15, det e et asg m4 defender;)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty
PosteTema: Re: Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug   Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug Empty

Til Toppen Go down
 
Nytt Game - RØDBERGODDEN !!! - Søndag 16.aug
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» game 13-09 Rødbergodden
» NYTT GAME RBF 04.07.10
» Game søndag 15/11
» Game 2 August Søndag! 18:30
» Nytt game Lørdag 8 aug

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Her spiller vi-
Gå Til: