SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)

Go down 
5 posters
AvInnlegg
steisimo
Medlem



Antall Innlegg : 8
Join date : 30.08.2009
Bosted : Sørreisa

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 6th 2010, 21:41

Hei.
Lure på om nån kan tenke seg å medvirke i en kortfilm eg skal lage om ikkje så lenge?
Det eg treng e ca. 4-6 stk "badguys" med våpen.
Treng også å låne ut en pistol tell "helten" i filmen.
Nån som veit om korr eg kan få tak i en gammel m72 eller nåkka slags bazookalignandes sak? Hehe.
Planen med alt detta e å prøve ut diverse visuelle effekta + og se om man kan få det troverdig.
Skal lage realistisk munnningsild, eksplosjon, digitalt blod, en rakett til BAZOOKAEN lages i 3d, og legges inn i den ferdige filmen.
Forslag tell kule locations å filme på tas godt imot.
Planen e at det skal være bebyggelse der, men gjerne litt unna folk vesst mulig.

Anyone som vil gå amok?


Mvh
Stein Simonsen

stein_simonsen@c2i.net
www.darkdesignstudio.no
Til Toppen Go down
http://www.darkdesignstudio.no
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 6th 2010, 23:45

hoy.
D her høres jo fantastisk rått ut.!
Trur ikkje du blir å plages me å få tak i "skuespillera" t d her Wink
Undertegnede stille om nødvendig:)
Pistola e d vel flust av i klubben, så det blir nok ikkje nokka problem.
m72 eller lignanes blir d værre me.. støvsugar? Razz Veit ikkje av nån som har nokka sånt i form av airsoft værtfall..
Rødbergodden e jo en location litt unna folk, men e ikkje rare bygningen dær da.. står vel en spisesal, gymsal og nokka greier der. Du va jo forøvrig med på et game dær, så du veit jo kordan d ser ut dær:) Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) 1097483347.84
Ellers så veit eg ikkje av nån ideelle plassa..




Mvh
Jørgen "Jugga" Tollefsen
Til Toppen Go down
steisimo
Medlem



Antall Innlegg : 8
Join date : 30.08.2009
Bosted : Sørreisa

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 6th 2010, 23:54

E det mulig å komme seg inn i nån av bygningen der?
Sei gjerne fra tell restn av klubben at det skal lages film:)

Stein
Til Toppen Go down
http://www.darkdesignstudio.no
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 35
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re:   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 00:05

Høres jævla kult ut, men det e ingen som har en M72 ligganes så det blir nokk nødt til å lages av f.eks. Takrenne rør og div. Det er ganske snart klart fo games på rødbergan så det blir å være ganske grejt å få til filming og det som trengs da. Regner med at det er mange som er villige til å ta rollen som rambo i en krigs film hehe.
Til Toppen Go down
steisimo
Medlem



Antall Innlegg : 8
Join date : 30.08.2009
Bosted : Sørreisa

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 00:08

Supert.
Bærre spre ordet, så hold eg kontakten:-)

Stein
Til Toppen Go down
http://www.darkdesignstudio.no
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 35
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Hmm   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 00:34

Vi har jo et ganske bra alternativ da vil jeg si, noen av klubbmedlemene har granatkastere som er på våpenet som extrra utstyr. type http://www.mamut.net/softgunweb/12518.jpg på softgunweb.no som teoretisk sett ville gjøre same nytten =P
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 00:57

ja.. og jonny har jo en claymore.. Smile e vel nokka ala den her han har: trur eg Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) 12522
claymore med fjernkontroll
Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 00:58

Tvile førr at bygningen på Rødbergodden står åpen.. men det må vel gå ant å få ordna nokka..
Til Toppen Go down
jonnymi
Admin



Antall Innlegg : 226
Join date : 16.07.2009
Age : 34
Bosted : Gryllefjord
Telefonnummer : 95307411

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 02:15

Ja e en sonn eg har jørgen.. å har denna pistoln om det sku være tel nokka nytte..
Pistoln:


Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) G18c2.th Uploaded with ImageShack.us


Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Imag0175b.th Uploaded with ImageShack.us
Til Toppen Go down
martintorb
Medlem
martintorb


Antall Innlegg : 90
Join date : 18.06.2009
Age : 27
Bosted : gryllefjord
Telefonnummer : 40043757

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyMai 7th 2010, 16:27

vel regne me at eg ikkje kan være me med eg vil jo seff vesst dokker treng kids da. har jo åsså en sniper å en aug dokker kan låne.

martin
Til Toppen Go down
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 35
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re:   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) EmptyJuni 1st 2010, 01:17

Kinda like this? https://www.youtube.com/watch?v=6nQzs48Tt9U&feature=fvhr Bare med et mye bedre setting og utførelse. Effektmessig var det veldig bra, er game anyhow =P
Til Toppen Go down
Sponsored content





Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty
PosteTema: Re: Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)   Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-) Empty

Til Toppen Go down
 
Treng våpen og noen frivillige tell kortfilm:-)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Statister til kortfilm lørdag 16.10.2010
» Statister til kortfilm lørdag 16.10.2010
» Nytt Våpen på tur!
» Senja Airsoft som organisert klubb
» Forskrift om våpen !

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Base-
Gå Til: