SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Refleksjona rundt venting

Go down 
4 posters
AvInnlegg
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Refleksjona rundt venting Empty
PosteTema: Refleksjona rundt venting   Refleksjona rundt venting EmptyJuli 14th 2009, 16:22

Det har jo blidd nån pakka med stash i løpet av sommeren, og i den forbindelse har eg gjort meg nån tanka rundt dettan å vente. Spesielt har eg reflektert over Posten Norge og den jobben dem gjør.

Først og fremst: Har no en pakke som va sendt forrige Torsdag. Den va sendt fra oslo og omregistrert tidlig på dagen torsdag. Et gammelt ordtak sei at "den som vente på nåkka godt, vente aldri forgjeves". Det e mulig man sjeldent vente forgjeves, men eg gjette på at fleire kjenne seg igjen i å trykke refresh minst 10 ganga om dagen på pakkesporinga. Det eg då slettes ikkje klare å forstå e jo korsn posten som profilere seg sjøl me at dem e opptatt av å levere, kan bruke så ugudeli lang tid?? snart 5 daga fra Oslo te Tromsø. Videre så va denna pakken sendt med Smartpost. Det begrepe har sikkert posten brukt millioner på å lære kundan at e goe greier. Kjapt, greit og enkelt. I-BEG-TO-DIFFER. Va faktisk i rein desperasjon inne på posten si nettsia og leste reklamen førr smartpost. Der sto det fra 1-3 daga. 5 daga på enkelte strekninger, og da va svalbard spesielt nevnt. Sist eg sjekka et kart, så va det fortsatt en bette vei fra Sørreisa te Svalbard og eg kan ikkje se at vi derfor skulle legges inn under 5 dager strekning. I alle fulle fall så e det uansett gått over 5 daga.


Korsn konklusjona kan man trekke ut av dettan:
1. posten driv med villedende reklame om produktet smartpost
2. Dem kan umulig være interessert i å levere som dem skryt av
3. Det friste også litt å spekulere litt rundt intelligensnivået til den vanlige postansatte. Hadde Men in Black et poeng med å påstå at alle postansatte var aliens?


Tilbake te venting. For å bruke meg sjøl som eksempel. Man kan faktisk bli så desperat mens man vente at man prøve å få tida te å gå med å skrive et totalt bortkasta innlegg på nett som aldri en einaste postansatt bli å lese. Uansett om en tulling sku lese det så vil ikkje pakken komme kjappar og det einaste man kan gjøre e da å........ vente!


CRAP!!!

Kor e konkurransen blidd i transportverden??
Til Toppen Go down
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 35
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Refleksjona rundt venting Empty
PosteTema: ...   Refleksjona rundt venting EmptyJuli 14th 2009, 19:18

Hahaha, vel, første pakken æ kjøpte tok det fra Tirsdag-lørdag så hadde jeg den med normal frakt, så det kan jo hende at en klossmajor har tatt pakken din en del omveja. Du kan jo sende dem et klagebrev ofc =P
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 2
Join date : 09.06.2009

Refleksjona rundt venting Empty
PosteTema: Re: Refleksjona rundt venting   Refleksjona rundt venting EmptyJuli 14th 2009, 23:09

eg har nu bestillt nermare 5-6 pakka nu. å det har alltid tatt fra : 4-5 daga fra olso t tromsø.. og 3-4 daga ellers mellom småplassan.

JONNY.. Glemte logge meg ut av admin
Til Toppen Go down
https://senjaairsoft.norwegianforum.net
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Refleksjona rundt venting Empty
PosteTema: Re: Refleksjona rundt venting   Refleksjona rundt venting EmptyJuli 16th 2009, 13:28

hahaha, genialt.. Smile
#Gal av å vente

ja, d må eg sei... du har verkeli bygd opp et hat mot posten norge du Razz
Til Toppen Go down
Sponsored content





Refleksjona rundt venting Empty
PosteTema: Re: Refleksjona rundt venting   Refleksjona rundt venting Empty

Til Toppen Go down
 
Refleksjona rundt venting
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Diskusjon rundt neste spill
» Diskusjon rundt oppgradering av våpen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Off topic-
Gå Til: